Живи витрини в Сердика Център за новия мъжки аромат на Bruno Banani

От  |  1 коментар

Ароматът Dangerous man на Bruno Banani стъпва на българския козметичен пазар с особено апелираща към мъжете кампания. Тази събота и неделя в Douglas в Сердика Център за втори път ще има жива витрина с единственото предназначение да им покаже колко „опасно” влияние има новият аромат върху жените. Демонстрацията на идеята определено има ефект върху мъжката аудитория, доколкото можем да отсъдим по реакциите им от живите витрини миналата седмица. Рецептата на Bruno Banani за опасен мъж включва връхни нотки на мандарина, лимон, бергамот и кумкват, както и черен пипер, индийско орехче, карамфил и розмарин в сърцевината. Базата на аромата е ориенталска – кедър, тонка и амбра.

Като предимно женски екип се чувстваме длъжни да предупредим дамите да внимават за намеренията на мъже, които им ухаят на подобна комбинация. А като все пак съчувствени към мечтите на господата – витрините ще са активни от 15:00 до 19:00 този уикенд.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.5/10 (2 votes cast)
Живи витрини в Сердика Център за новия мъжки аромат на Bruno Banani, 5.5 out of 10 based on 2 ratings

1 коментар

  1. Виолета Каракичева

    19.04.2012 at 01:35

    С такива витрини как да не се изкуши човек да влезе да си го купи тоя парфюм

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Напишете коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>