Салма Хайек създаде козметична марка

От  |  0 коментара



Кинозвездата Салма Хайек стана сериозна бизнес дама и вече има собствена козметична марка, съобщи WWD. Nuance Salma Hayek е проект, който е отнел три години работа на актрисата и представлява една доста богата гама продукти за красотата на жените. Салма, която е съпруга на собственика на гиганта за луксозни стоки PPR Франсоа Анри Пино, е изключително щастлива от новото си начинание и за разлика от много други милиардерски съпруги е участвала в него дейно.

Актрисата цитира като най-голямото си вдъхновение своята баба, която е била козметолог и е учила в лабораториите на Vichy в Париж. Бабата на звездата й е предала и тайните си за различни комбинации от природни съставки, които е познавала от родното им Мексико. „Всички бяха много впечатлени, когато изпратих в лабораторията лист със съставки за продуктите”, казва Салма пред списание „T”. „Не съм искала да съм от хората, които казват: Сложете алое вера вътре, чувала съм, че е хубаво”, продължава тя. С тези идеи и активното ръководство на звездата, линията Nuance Salma Hayek се развива до цяла колекция от декоративна козметика, кремове за лице и тяло и продукти за грижа за косата. Те ще дебютират на американския пазар през месец август в съдружие с фармацевтичната верига CVS. Салма тепърва планира да развива бизнеса си, както и да направи продуктите достъпни онлайн.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Напишете коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>