Най-скъпите модни марки според Forbes

От  |  0 коментара

Американското списание за бизнес Forbes представи ежегодната си класация за 100-те най- скъпи марки в света, оценени според продажбите, ръст в развитието и потребителската лоялност. В топ три на класацията се нареждат технологичните гиганти – Apple, Microsoft и Google. Не е необичайно, че Apple заема почетното първо място. Със свойте $145.3 милиарда оценка, корпорацията се изкачва на върха за пета поредна година. На второ място в състезанието е Microsoft с $69.3 милиарда, а третата позиция е присъдена на Google с $65.6 милиарда долара.

Сред модните марки водещ е гигантът Louis Vuitton на 14-то място с 28.1 милиарда. Възходът от марката коментират с голям ръст в продажбите, дължащ се на новото креативно ръководство на Никола Гескиер и отпразнуваните 160 години от създаването на бранда през 2014-та.

Наташа Поли за H&M лято 2015

Под №18 се нарежда спортният гигант Nike с $26.3 милиарда. Шведската марка H&M е на 33-то място с $15.3 милиарда, следвана от козметичната империя на L’Oreal Paris под №34 с $14.8 милиарда. А ето как са подредени и останалите известни модни, ювелирни и козметични компании в топ 100 според brand value на Forbes зa 2015-та:

Gucci Pre-Fall 2015

№42 Gucci – $12.4 милиарда
№51 Hermes – $10.6 милиарда
№ 55 Cartier – $9.6 милиарда
№ 58 ZARA – $9.4 милиарда
№ 63 Coach – $8.6 милиарда
№ 65 Rolex – $8.3 милиарда
№74 Prada – $7.3 милиарда
№ 83 Adidas – $6.8 милиарда
№ 85 Chanel – $6.8 милиарда
№ 89 Ralph Lauren – $6.6 милиарда
№ 96 Lancome – $6.2 милиарда
№100 Estee Lauder – $6.1 милиарда

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (4 votes cast)
Най-скъпите модни марки според Forbes, 10.0 out of 10 based on 4 ratings

Напишете коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>