Слънчевите очила на Louis Vuitton за пролет 2012 в арт проект

От  |  0 коментара

Венус Сото, Том Гинес и Олимпия Ле Тан са едва част от артистите, които застават пред обектива на Нейтън Перкел за новата кампания на Luis Vuitton, която представя колекцията слънчеви очила за пролет – лято 2012.
Вдъхновена от стила на Анди Уорхол, световноизвестната марка за луксозни стоки намира нов и интересен подход за презентиране – всеки един от артистите си избира модел очила от новата колекция, който пасва най-добре на личния му стил, и в последствие е заснет като рекламно лице на своя избор. Освен фотосесия и кастиг – видеофилми, кампанията включва и интервюта с всеки един артистите.

Една определено свежа лятна кампания, представяща по забавен и интересен начин новата колекция.

Снимки: Louis Vuitton Press

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (5 votes cast)
Слънчевите очила на Louis Vuitton за пролет 2012 в арт проект, 10.0 out of 10 based on 5 ratings

Напишете коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>