Подгответе се! Идват H&M и Moschino

От  |  0 коментара

Следващата дизайнерска колаборация на H&M е с MOSCHINO – очаква ни експлозия от поп култура от Джереми Скот и неговия екип. “Най-сетне можем да ви споделим, че ще колаборираме с най-забавната и харизматична марка в модата”, разкриват H&M. Колекцията MOSCHINO [tv] H&M ще се продава онлайн и в избрани магазини на H&M в целия свят от 8-ми ноември. Новината бе съобщена в разговор между Джиджи Хадид и Джеръми Скот на дигитални екрани по време на ежегодното парти на MOSCHINO в Коачела, Калифорния и беше излъчен на живо в Instagram, изненадвайки всички с голямото разкритие. Джеръми и Джиджи бяха облечени в първите модели от колекцията MOSCHINO [tv] H&M. Специално за H&M Джеръми Скот е създал нови дамски и мъжки колекции MOSCHINO, както и пълна гама аксесоари и дори някои допълнителни изненади.

„Много се вълнувам заради MOSCHINO [tv] H&M. Работата ми е да се свързвам с хората чрез модата и с това сътрудничество ще успея да се докосна до много повече от моите почитатели, отколкото някога е било възможно“, казва Джеръми, творчески директор на MOSCHINO.
„MOSCHINO [tv] H&M е перфектното сътрудничество за модата в момента, съчетавайки поп, улична култура, логотипи, а също и блясък. Джеръми е невероятен – знае как да се забавлява чрез модата и да се свързва с феновете си по целия свят“, казва Ан-Софи
Йохансон, творчески съветник на H&M. Кампанията MOSCHINO [tv] H&M е една радикално иновативна телевизионна концепция,
която преплита социални и традиционни медии, за да създаде завладяваща мултиплатформа – нов вид увлекателно преживяване за цифровия свят.

ГАЛЕРИЯ

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Напишете коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>