Новата ера на британския стил: Burberry

От  |  0 коментара

Новият артистичен директор на Burberry Рикардо Тиши ни изправя пред първата си официална кампания за марката. “Отпразнуваме нова естетика и нова ера”, споделя дизайнерът, а за целта му помагат цели шест британски фотографа: Nick Knight, Danko Steiner, Hugo Comte, Colin Dodgson, Peter Langer и Letty Schmiterlow. “Всички те са с много различна енергия, преживявания и гледна точка върху света, включително майсторите на британската фотография и следващото поколение, което има какво да каже. Те интерпретират новата ера за Burberry през неповторимите си очи”, казва още Рикардо Тиши. Разбира се, интересно е да видим и как дизайнерът променя добре познатите кодове на Burberry. На фокус за пролет-лято 2019 са обновените лого и легендарното каре на марката.

ГАЛЕРИЯ

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
Новата ера на британския стил: Burberry, 10.0 out of 10 based on 2 ratings

Напишете коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>