2 милиона етикета от Diet Coke

От  |  0 коментара

След успеха на кампанията с различни имена върху своите бутилки, сега Coca-Cola развива тази идея с още по-мащабен проект. Израелската Diet Coke се “облича” в над 2 милиона етикета под мотото “Stay Extraordinary“. Следвайки идеята за пълното персонализиране в чест на своите уникални клиенти, напитката ще получи преобразяване с индивидуален дизайн за всички бутилки.

Това е постигнато с помощта на алгоритъм за отпечатване на различни мотиви върху етикетите, които са дело на дизайнерите на Coca-Cola. Все пак, екипът зад “Stay Extraordinary” обединява милионите си творения под една обща визуална концепция за цвят, настроение и оптически предизвикателства в дизайна.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
2 милиона етикета от Diet Coke, 10.0 out of 10 based on 2 ratings

Напишете коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>