Сценична треска: декорът на висшата мода

От  |  0 коментара

Нито един моден спектакъл не може да се сравнява със седмицата на висшата мода. А какво е спектакълът, без грандиозна и идейна сцена. Въображението на дизайнерите се отпуска в създаването на цели светове, обгръщащи новата мода на сезона в точно желаната атмосфера. Ето и как се преобразиха подиумите за haute couture пролет 2015.

Chanel поканиха гостите си в парник, пълен с механични и оригами цветя, които “разцъфнаха” с едно поливане в началото на дефилето. Над 300 машини под подиума създават вълшебството на Карл Лагерфелд през този сезон.

Футуристична и модерна сцена с много метал, розови стълби и огледала посрещна колекцията висша мода на Christian Dior в музея Роден в Париж.

Модната къща на Schiaparelli остана без главен дизайнер, но получи подкрепата на самия Жан Пол Гуд за създаване на подиума. Шокиращото розово на Елза Скиапарели замести червения килим, а над гостите се извисяваше имитация на легендарната реклама на Жан Пол Гуд за Chanel Egoiste с участието на госпел хор.

Бамбуковата тема на Armani Prive бе отразена с огромни метални стволове, израснали от сцената.

Поетичната висша мода на Valentino надниква зад нежни драперии и завеси, преминаващи по цялата дължина на подиума.

Elie Saab изгради вълшебна зелена гора, в която се разходиха фееричните му haute couture модели.

Serkan Cura се вдъхновява от практичната страна на висшата мода, която избра да представи в неочакваната атмосфера на бетон и графити в огромен гараж.

Снимки: ImaxTree, Olivier Saillant, Press Offices

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (5 votes cast)
Сценична треска: декорът на висшата мода, 10.0 out of 10 based on 5 ratings

Напишете коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>