Плюшени мопсове в дизайнерски тоалети

От  |  2 Коментара

Сайтът за луксозен шопинг Luisaviaroma.com и немските производители на играчки Steiff събраха силите си за добра кауза. Съвместно с някои от най-известните дизайнери и модни къщи, те направиха колекция от плюшени кученца порода мопс, облечени в авангардна кучешка мода. Играчките са част от дълъг онлайн аукцион в Ebay, на който всеки може да наддава за тях, a събраните средства отиват във фонда на Unicef за подпомагане на децата в Бангладеш, живеещи в крайна бедност.

*Три от плюшените кученца в тоалети на Blumarine, Giuseppe Zanotti и Mugler

Първата седмица на наддаване току-що отмина, а през нея бяха продадени мопсчетата на Balmain, Mary Katrantzou и Valentino, съответно за 2 010, 1210 и 1060 евро. През тази седмица можете да наддавате за кученцата, облечени от Emilio Pucci, Worth Couture и Versace. Инициативата получи първоначална гласност след „осиновяването” на играчките от известни модни блогъри, които ги разходиха със себе си по червения килим на специално събитие. Крайният резултат от “Мопсчета за щастливи деца” ще разберем в началото на май, когато изтичат седемте седмици, в които ще протекат търговете. Вижте всички плюшени произведения за каузата в нашата галерия.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (3 votes cast)
Плюшени мопсове в дизайнерски тоалети, 10.0 out of 10 based on 3 ratings

2 Comments

  1. sami

    27.03.2012 at 13:28

    Ох, добре, че не са избрали да ги правят на живи кученца… леле горките… Дано поне за дечицата да има ефект и им помогнат. :o3

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  2. Nelly

    27.03.2012 at 13:22

    =)) prekrasni saaaa, rozovoto e varha =))

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)

Напишете коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>