30 години Color Riche и Make up Genius от L’Oreal

От  |  3 Коментара

Невероятна формула, незабравим аромат и луксозен златен флакон – по това ще разпознаете запазената марка на червилото Color Riche. Тази година L’Oreal празнува 30-тия юбилей на своята най-богата гама с над 350 цвята, създавайки нови нюанси за устни в парижки стил. Рубинено червено, ярък кармин, пламенно мораво, пищно розово и наситено оранжево са новите цветни изкушения, предлагани от марката. Предшестващата ги история е завладяваща вече три десетилетия.

Приказният разказ за Color Riche на Ървинг Пен

За лансирането на новият си продукт L’Oreal Paris не залага на популярния си слоган: „Защото го заслужавам“, а предприема една изцяло нова стратегия. Мотото ни беше широко известно, но избрахме подход, който да отразява чара, качеството и типично френския характер, характерни за Color Riche”, разказва вицепрезидентът на марката Беатрис Дотрем. Вдъхновени от идеята, L’Oreal се обръщат към известния американски фотограф Ървинг Пен за заснемане на рекламната кампания на емблематичното червило. Първата реклама на изящното цветно бижу представлява снимка на дамско джобно огледалце, показващо изображение на женски устни. В този първи рекламен материал участва актрисата Анди Макдауъл, която в последствие става представител и посланик на марката. Така започва приказката на Ървинг Пен за Color Riche. Това е първата от редица реклмани кампании на знамения фотограф, който работи за марката в продължение на осем години.

30 години – тайната на съвършения цвят

След 30 години L’Oreal Paris разкрива тайната на успешната формула на Color Riche. Неговият наситен цвят се дължи на липидите, които разпръскват пигмента. Формулата на Color Riche подчертава цели или полутонове от отбрани пигменти, колкото и седефен отблясък да съдържат. Кремообразната консистенция е съставена от масла на растителна основа за лесно нанасяне и невероятно меки устни, която обединява в себе си защита, хидратация, оптимален и дълготраен резултат. Неповторимият аромат на червилото Color Riche е цветен микс от аромат на теменужка, жасмин и перуника, ухание, присъщо на парижката изисканост.

Новите парижки нюанси

Тази година Color Riche ще зарадва дамите с още 5 нови групи цветове и техните красиви нюанси. Международният дизайнер на цветове в L’Oreal Paris Ева Иън е създател и откривател на стотиците невероятни нюанси, превърнали Color Riche в бестселъра на марката. Мисията на Ева Иън е да предложи на всяка дама безкрайно богата гама от изискани цветове и бляскави нюанси. Дизайнерката споделя, че намира вдъхновение в ежедневието си, от дефилетата за висша мода в Париж, изложби и, разбира се, от природата. Новите нюанси на Color Riche обаче са изцяло посветени на родния град на L’Oreal – Париж, представени от лицата на марката Летисия Каста, Блейк Лайвли, Карли Клос и Барбара Палвин.

377 Carmin Perfect Red

Страстно и съблазнително червено… Saint Germain carmine със своя изключителен червен цвят, символ на женственост и съблазън, вдъхновен от френските дами.

373 Orange Magnetic Coral

Неотразимо оранжево. Иконата на парижките вечери.

288 Magnolia Intense Fuchsia

Наситена и дръзка фуксия. Цвят вдъхновен от Люксембургските градини и нежните магнолии – символ на парижката елегантност и изисканост.

Изпробвай всичко – Make up Genius

Наред с големия празник на своето червило Color Riche, L’Oreal представят и апликацията за iPhone и iPadMake up Genius. Забавна и доста полезна, тя сканира вашето лице чрез камерата и ви позволява да „нанесете” различни цветове и стилове грим от богатата гама на марката. Make up Genius е безплатно приложение, с което можете да експериментирате с точно тези цветове и продукти, с които не сте се осмелявали да го направите досега.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (6 votes cast)
30 години Color Riche и Make up Genius от L'Oreal, 10.0 out of 10 based on 6 ratings

3 Comments

  1. Pingback: Топ 20: най-желаните марки за работа в модата – Pinks.bg - е-списанието

  2. Pingback: Празничните грим визии на L’Oreal с Дауцен Крус – Pinks.bg - е-списанието

  3. Pingback: Най-скъпите модни марки според Forbes – Pinks.bg - е-списанието

Напишете коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>