Burberry и пончото с монограм

От  |  0 коментара

От момента, в който Кара Делевин разходи по подиума пончото-одеало на Burberry със своите инициали, се роди новият “it” модел на есен-зима 2014. Монограмът, съчетан с класическия кариран десен и топлата комбинация от кашмир и вълна се превърна и в абсолютния хит сред знаменитостите. Сара Джесика Паркър, Оливия Палермо и Роузи Хънтингтън-Уайтли също се разходиха в пончото с инициали на Burberry, в мекaта цветна схема на модната къща в бежово, черно и червено.

Поредният изключително успешен дизайн за креативния директор Кристофър Бейли породи и идеята за новата монограм услуга от Burberry. От октомври чрез нея британската марка ще предостави възможността за персонализиране на избрана селекция от дрехи, аксесоари и козметични продукти, които ще могат да бъдат допълнени с инициалите на притежателя им.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (3 votes cast)
Burberry и пончото с монограм, 10.0 out of 10 based on 3 ratings

Напишете коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>